Tuesday, November 30, 2010

potong anu!!

memandangkan cuti sekolah yang sedang giat berlangsung sekarang ni...aku percaya..ramai orang akn mengahwinkan anak-anak mereka...kerana takot menjadi bujang terlajak dan anak dara tua...tak lupe jgak kerna tkot maksiat akan berleluase lagi...ok!tu tipu...haha...tahniah aku ucapkan kepd yang nak mendirikan masjid...khusus utk kazen aku...siti dalilah...


tutup cita kawen sebb aku tak berniat nak cerita pasal org kawen-kawen ni...sebb aku dah biase dikahwinkn dulu mase kecik2...hahah....men kawen2 lah jwbnye...ape lmbt korang ni pikap...p servis nuh!!hoho

aku nak citer pasal bnde yg hanya lelaki sahaja mengalaminye secara sedar...pompuan tidak...apedia??cube korang pikir...pikir lah...haish...sunat lah...a.k.a berkhatan!!haha...pernah korang alami bnde nih??xpenah kn...so,sila daftar utk potong skrg...wakakaka....org nak berkhatan skrg ni pon sibuk berlumba buat kenduri mcm org nak kawen...huhu...syookk oo0o0...

utk pengetahuan korng..aku sunat awal..mse darjah dua kot gitu...sebb tu tumbesaran aku begitu cepat dan besar..[luaran dan dalaman k..]haha...ini sume kerana pergaulan aku lah...aku dulu memang ramai kawan...tapi sume tua2 belaka...[cepat terase yer sape yg aku mksdkn..haha].. korang bygkn aku darjah 2...tp kwn2 aku yg selalu dok maen rounders..men mercun mse org tngh terawih...[kehkeh!] sume dlm drjh 6,5,4...tua la tu dr aku...

depa sume mse tuh dok nak sunat serentak...so,aku pon nak jgk!![mcm dpt eskrim je an..]..aku pon pergi mintk borang kat sekolah...aku mintak 2 borang...bukn sebb aku ade 2 btg utk disunatkn k...ape lah korang ni...haha..sebb aku mintk utk abg aku sekali...kami sunat serntak...huuuu~~

siap msuk paper lagi wei...jgn jelesss...haha


org kat pejabat tu tnye aku...

"awk ni betol ke nak sunnat?tak takot??"

"aah...tak tkot pon.."jawb aku sambil melemparkan senyuman manis

die pon bagi aku 2 borang...
###################################################################

pagi nak sunnat tu..aku, abg aku n kazen aku ajel diberikan mknn yg mewah belaka..minum air yang sedap2...sebb org tua2 kate...lepas ni kene pantang mcm org beranak...takot btg tu tak jadi lah...bentan lah...aku pon tak phm ape yg dieorg ckp...so,,dengan kebodohan yang sedia ade...aku ikut kn jelah tnpa byk soal...huhu...

mse aku sunnat ni..xde la mandi sungai ramai2..pastu ade awek ngintai2..haha..kuno!
aku moden k...cewah...sunnat di hospital pontian...mandi pon sorang2 je kt toilet...haha...smpi2 je kt hospital tu...bpk aku settlekn ape yg patot..sibuk sikit lah...sebb ari ni..2 org anak jntn die akan menempuh zmn bujang...keh3..aku hnye rilek tunggu giliran...

tngh2 tunggu tu...org dok kate doktor ni pakai potong pakai kapak lah,pisau lah..saje nak menakutkn.ok..sumpah!aku cuak sikit!!sikit jelah...huhu...

aku xdpt bygkn lau pakai mende ni...haha

tiba giliran aku utk dibedah...aku msuk...baring...ketakutan masih lagi dikawal...ttbe ade seorang lagi rakan perjuangan masuk...sekali aku tngok...abg aku daaaa...haha...doktor tu akan pecah "dara" kami berdua serentak...huhu..bile mase aku angkt kain..tetibe doktor pompuan msuk...saje nak usha2...cuci mate an...konfem siot!malu i...hahah

doktor tu tegur aku..."wow..putihnye peha..."aku tunduk malu...cilakak doktor..org tngh cuak..ko men2 plak...[bakal bini aku jgn buat cmni k...abg malu...wakakaka...]

bile doktor tu suntik je dengan bius...bpk punye sakit...aku tak taw la npe..mungkin tk ready lagi kot...huhu[alasan..]..tp sumpah...org kate tk sakit...tp aku rase sakit gila!!!aku pon terus meraung2...menjerit2...mcm org meroyan...haha...aku tngok abg aku nagis jgak...tp xde la meraung2 mcm aku...wakakaka...

word paling aku ingt mse aku tngh sunnat is "org tak mau sunnat lagi!!!"haha

word tu lah yg bergema di hospital pontian pd ketika itu...dengan volume yg sngt kuat dan cukup jelas sehingga 1 hospital kecoh tnye kenapa...ok.tu tipu!!haha...

balik jer...sume mkcik2..pkcik2..dok perli aku...mcm siot kan..dengki-mendengki tak tamat di situ...sebb..btg abg aku dibalut dgn kapas...btg aku tak...so,depa yg berhati busuk tu...dok sakat aku..kata sape punye btg tak balut...die kene sunnat lagi..coihhh!!..hnye hati aku yg taw ape aku carut time tu...!!hahaha

2minggu lepas tu aku hidup seperti manusia normal...xde pantng larang..xde kain pelikat..haha..

nilah rupe kalau org bersunat...huhu...mati kutu...
yg perempuan..kawal mata k..aurat...huhu

kesimpulanye---->>doktor yg sunnat kn aku tu...saje nak dengki aku!!abg aku die bius 3 kali...aku bius sekali jer...nseb bek aku tak ingt muke doktor tu...kalau ingt...siap la die...aku sunnat kali ke dua utk die...wakakakak....

No comments: