Monday, November 29, 2010

kembali mengaktifkan diri-ku

بسم الله الرحمن الرحيم

Bersyukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurnia nya dapat aku meneruskan utk mengupdate blog yang telah lame bersawang ini..[islamic tak?hahaha].

ok!hentikan lakonan kau..

sebenarnye aku bukan tak nak update..tapi cume kekeringan idea dan aku selalu la jgak usha blog2 org ternama dan terkenal dan juga ramai peminat...[bukan korang lah yang penting..weee~..]

saje lah aku tngok2..crik2 idea nak tulis ape utk dijadikan cerita dlm blog yang tak seberapa burok ni!haha..[tp tetap xdpt idea..haha]..tp setelah mendapt sokongan padu dr pihak fans club aku...ramai hantar msg kat fb,kat hp...merayu2 mintk aku update blog...haha(tulung terase itu anda k..haha)..maka..aku gagahi jugak lah utk update..hoho~


dengan bantuan sepupu ku yang ku cin-TAHI iaitu saudari ain..tima kasih la naa..sebb bantu aku yg bodoh IT ni utk cntikn blog aku ni..ok la dr yg dulu...hoho...wlwpon jarak memisah kami,,tp kerana teknologi yang canggih dan moden...kami mampu beriteraksi dengan baik dan jayanya!!cewah...bahahaha

jadi kat sini aku nak pomot sikit la sepupu aku yg sorang ni..haha..die org muor..umor die 91 thn di terbalikkan..haha..aku tk sure la die ni single lagi ke tak...tp kalau korang nak try die...cube lah...mane taw rezeki ko dpt kawen ngn ustazah an...

oh ye!!lupe nak habaq...kazen aku ni,,teacher to be,,same mcm aku jgak...tp die ustazah la...org alim ulamak...aku?hmmm~~[phm2 sendiri...]

dengan bangganya aku kepilkan sekali gambar ain ni utk tatapan korang bersama2....wakakaka...


o
aku ade gambo ni je wei...tu pon copet kt fb kau...hahah....

2 comments:

Ainisha ali said...

terharu rasa dihati tapi....
grrrrr gambar cumel tuh gak yg ko amik mmg dah gmbr tuh 1 je kn yg ade kt laman sesawang nie.. maaf la... ppe pon sye org tgkak bukan muo..
oke slmt berblogie...
jgn lupe sllu ziarah
http://satumakna4u.blogspot.com/

ShAwN said...

alahai...tangkak tu muo la jgak cik oi...hak4...