Tuesday, November 30, 2010

Satorare



mungkin pelik kite dengar tajuk post kali ni..sebb aku pon tk pernah dengar atau tahu pon kewujudan satorare ni...aku percaye korang mesti tak taw juge an?haha...sape taw aku mmg jeles lah ngn die...sebb ilmu die lebih tinggi dari aku..wakaka....sape yg tak taw,,hmm..bgus!!

well~menurut cerita ni Satorare ialah sejenis penyakit dimana 1 dlm 10 juta org akn menghadapinye...betapa peliknye penyakit ni..!!

Uniknye penyakit ni sebb ramai boleh dengar ape yg dikatakan dlm hati sesorang yang menghidapi satorare..mungkin korang tk phm aku mencarut disini...haha...ok aku buat analogi lah senang..

aku menghidap SATORARE..
location: Jusco Bukit Indah

tngh jln2...tetibe aku nmpk sorang pompuan gemok yang mukenye tak berapa nak cntik sebb jerawat penuh dan juga berpakaian seksi-seksi sekali..!!jadi dengan jujurnye aku berkata dlm hati aku..
"dah la lemak berlipat2,,berdaki plak tu...ade hati nak pakai seksi2...tak senonoh betolah betina ni..!!huh!!"

malangye..orang sekekliling aku boleh dengar dengn jelas tentang ape yg aku ckp tadi...haha...korang dpt bygkn x?

MASALAHNYE..org sekeliling aku ni...tk leh bgtw aku yg aku ni satorare...sebb kalau aku taw..mungkin aku jadi gila..besides,dr kecik lagi..aku mmg ade bodyguard tnpe disedari...bodyguard tu lah yg akn sentiase kalis dn arahkn pd org ramai spy buat2 tak tahu dengn ape yg aku ckp dlm hati even hati mereka mendidih kene keji dengan aku..bahahaha!

KEBAIKANYE..org yg satorare ni genius!! dan tk penah berbohong!!hahaha...

begitulah cerita ini yg ade 10 episod...tk lame...10jam je dh boleh khatam...[cett!!bce quran xsmpi 2 m/s dah ngntuk..]haha...sume scene byk kat hospital..sebb hero nye yg bernama Satomi Kanichi dan heroin nye Hoshiro Noriko merupakan seorang DOKTOR...

si hero ni...xdibenarkn buat operation kpd pesakit tp cume sebg doktor pesakit luar shj..kerana ditakuti ape yg terlintas dlm hati die mase operation mampu mengganggu gugat perasan family dan rakan2...hoho~~

overall cita ni..aku rase ok lah...best jgak..sebab hero die kacak[teeeetttt...]..ade part2 yg klakar...sume disebabkan satorare yg terlampau jujur ni!!serius!!haha...tk caye korang tngok lah sendiri...lau tkde..mai umah aku dtg mntk...hehehe...


nilah hero die....ade mcm aku zmn akn dtg x??peeewwwiitt...bahaha...

p/s---->kepada kwn2 aku yg bakal bergelar doktor..nnti kalau korang tak dibenrkn buat operation,,jgn tnye kenapa k..sebb mungkin ko adelah SATORARE..!!!lol

No comments: