Friday, August 6, 2010

BeNgAnG dAn BANGANG!!!

aku bengang btol la dgn mamat sekor ni...
sem lepas ko buat kat member aku
skunk ni ko berak ag kt group aku
*&^()%%(%$ tol ah...!!!

aku ni bukan la ape kn...
cube ko fikir la,.,
bnde tu asaimen kot...
yang ko pegi copy bulat2 tu pehal sengal..!!!

sia2 je kantoi...!!

kami bagi ko pnjm tu
sebb pikir kwn..!!
org tngh susah an..
xpe la...
kami tulung....

ko buat mcm ni..
ade ko pkir kawan??
()@(#*#*$!!

aku tk kire,,pepe hal pon...
aku akn bermati-matian
utk
tegakkn bnde yang benar..!!
demi aku n group aku...!!

jgn ko sangka selama ni aku diam...
aku tk boleh nak meletup...
sekali ko buat mcm ni...

sorry la wei...
susah aku nak pecaye ag....

6 comments:

nabihah said...

dia plagiat?ish ish xpatut seh!

HAZIQ IS COLOURLESS said...

hidup shawnnnnnnnnnnnnnnnn

ShAwN said...

bihah>>die copy sebijik sebulat sore tu...tu yang aku tk thn...

haziq>>mmg la hidup...tp kite ni kene la pndi2 nak idup....

husna said...

ilex2...nk watcmne org gtu mmg r... pekena dye balik..ish2..ak ni da makin naekkan berang org ad r..hehe
sabo yer...mitak Tuhan tnjukkan sesuatu kat makhluk 2...

Anonymous said...

bwk g mahkamah!!!!hahahaha

ShAwN said...

husna>>i.allah...huhuhu

Anonymous>>xpayah kot smpi mahkamah...membazey duit jer...hahaha