Saturday, February 6, 2010

minggu mengundi.,.~~

BURUNG PEKAKA BERWARNA WARNI,
MENJAMU SELERA SI ANAK IKAN,
BISMILLAH PEMBUKA BICARA INI,
SALAM SEJAHTERA SAYA UCAPKN.


setelah sekian lame menyepi,,akhirnye aku kembali...
menuliskn coretan serba sedikit
kisah kehidupan sebagai guru pelatih..
di IPg kmpus p.pinang...

ok..minggu ni merupakan minggu mengundi utk warge mktb...
setiap kelas telah diwajibkn untk menghantar 2 wakil...
wakil kelas aku adelah...
..k.wan...
n
izzudin


selepas waktu rehat..kami mendengar manifesto2
calon2 JPP..
de yg bersemangat..
de yg terpaksa..
de yg gabra...
de yg slumber..

de yg terlupe skrip..
hahaha
dn mcm2 lagi kerenah guru
yg tak pernah saya lihat...
huhuhu...
mmg best..

jadi untuk k.wan n din
yg merebut jwtn EXCO KOLEJ KEDIAMAN
dn juga EXCO SUKAN..
wish u all d best..

tak dilupakan juga utk
semua calon JPP
khusus utk ppismp ambiln julai 09..
semoga berjaya..
dn semoge menjalankn amanah dengn sebaik mungkin...




poster ditampal utk mengKEMPENkn diri~~



muat turut di facebook...


arif al baqi~calon EXCO SOSIAL n KEBAJIKAN...



gambo pling poyo aku penah ngok..hahaha

No comments: