Tuesday, December 22, 2009

takziah...

pada hari jumaat lalu...sedang aku berjalan2..
di batu pahat bersama rakan2..
aku dikejutkn dengn berita yg mnyedihkn..
sepupu aku..
muhammad izzudin bin samsudin
telah mngalami kemalngn..
kecederaan yg dialaminye agak parah..
same2 la kiter berdoa supaya die sempat sembuh.
al-fatihah...
semalam(selasa 22/12)die telah mnjalani
pembedahan..n alhamdulilah sume nye selamat...



keadaan di wad critical care unit(CCU)3...
(amek gambo curi2 ni...)




beberape orang saudare,rakan sekerja(ayahnye),serta orang kampung
telah mnderma darah
bg menggantikn darah yg telah digunakn...



1st time donation..huhu



cm tkot ja..(abg aku)



bhgia nmpk..tau la akak tu cun..heheh..(kazen aku)

1 comment:

Unknown said...

lah, hidup lg, aku nmpk al-fatihah td aku da pk lain ohh.