Monday, February 8, 2010

gembira+takut+bersyukur...

syukur alhamdulilah...
akhirnya..benda yang aku nnti keluar juga..
iaitu..
result periksa..
jgn tnye brp..
tapi..

aku bersyukur dengan ape yg aku peroleh..
kerana aku telah berusaha..
tapi..
aku tak boleh mengalah..

aku harus meneruskan usaha
dengan lebih giat lagi..
untuk mencapai yg terbaik..
untuk diri ini...

mungkin..
aku yang "tertinggi"
dalam "kalangan mereka"
tapi..

aku takut..
aku akan leka..
aku akan lalai..
aku akan alpa..
dengan ape yang aku peroleh...

aku sedar..
aku sedang diuji oleh -NYA..
DIA sedang menguji aku..
aku sedar itu...
aku cuma berharap..

aku tidak alpa..
aku tidak leka..
aku tidak bongkak..
aku tidak lalai...
dengan nikmat yang diberi oleh-Nya kepada ku..

terima kasih kepada ALLAH
ats nikmat yang diberi..
terima kasih jgak aku ucapkn
kepada..
ibu dn ayah yg sentiasa menyokong aku..
kwn2 yang membimbing aku..
terima kasih byk2~~
jasamu takkn kulupa..

sekian~~

No comments: