Wednesday, April 7, 2010

MaLu SeJaMbAn...!!!

بسم الله الرحمن الرحيم
hahaha....semlm(selasa...6/4/10)
aku dgn pian(my KK)
telah pergi ke ASB bank...
di Queens Bay...

aku pergi untuk menmbah pelaburan
yg aku dh keluarkn sebyk rm800...
so,,aku msukn balik duit tu...huuhuh..

pian
plak...die pergi
sebb nak buat akaun baru utk kelas MT 1 punye,,,

segalanya berjalan lancar sebelum smpi di kaunter...

sesudah smpi di depan kaunter...
brader tu melemparkn snyuman...
so,,aku pon memurahkn hati utk
membalas snyuman die....hahaha...

thn die tnye...
"ade bwk buku akaun x???"

dgn penuh konfiden dn bongkak nye aku jawab...
"ade...!!ni ha..."

"eh..!tu bukn ASB punye la dik...tu BSN punye..."

aku dgn muke yg penuh
KEMALUAN...!!!hahaha..
terus beristigfar depan brader tadi...
hahaha...

"sory bang...!!saya silap bwk...!!
tadi nak cepat..tu men capai je..."
aku cube berdalih...
hahaha...
padahal,,malu dh BERJAMBAN2 dh...
hahaha....



sepatotnye
aku bwk buku kt bwh nie...



tapi....aku g bwk buku ni....!!!
sengal taik kude btol ah...!!!hahaha





konklusinye>>>>jgn la kita bongkak dlm ape jua yg kite buat,,,,
kern pasti ade balasnye...hahaha...

p/s>>>thnks to that brader sebb even xde buku pon,,,still leh bank in duit...
hahaha..
thnks to RID(2PA)..sebb bg pinjm moto...huuuuu~~

No comments: