Friday, April 16, 2010

ape nih...??

بسم الله الرحمن الرحيم

mood ::undefined::
reason ::undefined::

ape nih...??
knp this week ramai giler yg balik umah...
pastu siap antar msg ag kat aku...
hish...

sje je an..
nak bg aku...
jelesssss!!
xpe la...
aku pasrah...

ini la cobaan utk org duduk jauh...

TAPI...
yg pliknye...
budak2 yg dok jauh2 pon balik jgak..
fucuu la...

hahaha...

*bermonolog*
~~persetankn sume tuh~~
nnti ko kn nak
posting kat sabah bah...
hahaha...
lagi susah nak balik....

*tersedar*
ok2..
aku sedar...hahah
kpd kamu2 sekalian..
antar la msg ke,,ape ke,,,
tepon aku ke,,ape ke,,
aku takkn endah kn sume tuh...

hahaha...

saya cinta mktb saya kurang sikit
dr saya cinta rumah saya...haha
rumah ku syurga ku,...

p/s>>>aku nak upload gmba umah aku...tp xdpt ah...
line prob kot...len kali ah yer...haha

5 comments:

z said...

slamat bercuti di mktb dgn gumbiraa...
:D

ShAwN said...

terima kasih z...tp sape ko sebenarnye...???dh kali ke 2 ni...aku tk taw sape...hish...musykil2...haha

afzainizam said...

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

selamat di ucapkam uhhhhh tak dapat gak nengok gambo ko kat umah ko ye... issshhhhh

afzainizam said...

~~Selamat hari ibu~~

..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥
♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥

Ibu..
Di saat ku melihat dunia,
Kau tersenyum menangis gembirra,
Tatkala ku dibesarkan,
kau berikan segunung kasih sayang,
Selaut belaian..
Ibu..
Pengorbananmu akan ku balas,
Pengajaranmu sentiasa jadi pegangan,
Biarpun ombak merobek dunia,
Kau tetap ibuku yang satu.
Sorry lama sungguh tak ziarah blog kamu maaf ye kerana kesibukan bekerja membataskan masa untuk berblog namun kita tetap kawan di alam maya..…

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

afzainizam said...

~~~@@@~~~
” Salam dihulur salam sejahtera,
Pemanis kata pembuka bicara;
Dari Blog kami bercerita,
Untuk tatapan sahabat semua”
~~~@@@~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam lama betul tak ziarah cozz ade buzzy sikit lah maaf ye lambat sampai blog kamu ye…