Monday, December 15, 2008

is that love???ha4..

aku sebenanye..dah tak tau nak update pe lg..tp nadrk ngan dient sibuk soh aku update...so,aku update je la...tp kali ni,,aku tiru kt blog naderk ckit...hahahahaha..naderk ive got something specials for u!!!!!hahahahaha


nadrah@naderk


die ni...mmm..agk tak senonoh r..tp kwn dgn die bleh thn best...sebab die giler!!!die la org pompuan yg plg giler penah aku knal..oleh sebab die giler,,so aku pon kwn dgn die sebab aku pon giler gak!!!hahahahah..tngok gambo tu...mne de bdk pompuan tido mcm tu..ko budget ko seksi la...hahahahaha....haih..naderk..sayunk ko!!!(lalu aku pengsan)....hahahahaha





klau korang nak tau,,,die ni la org plg comel pernah aku jmpe...heheheh,,,sebenanye org yg prasan comel...hu4.....xtualy she's cute...die ni power PA...perh,,,gempak tu..ody,lau ko bce ni,,aku nak ckp aku rindu bngt sme ko!!!hahahahaheven die kecik,,tp lau die marah..mak oi!!!nenek aku pon kalah!!!hahaha...miss u!!!


hai...rindu kt comel..first time msok samura,,,selain x-smkdpb...die la org pertame yg aku knal...sebab dulu kiteorg mmg selalu escape riadah petang...cme tak ramai yg escape..lau ramai aku dah bwt persatuan dah...ha4...tngok mke die tu,,,comel kn????hahahahaha...miss u comel!!!

bdk laki 5 jaya



huh!!!nak ckp sdey...aku pingin bngat jumpe same kalian..dudk2,,borak2,,gelak2,,i miss that moment...rindunye...aku knalkn sorg2 ye....bju biru gelap tu apple@faiz,yg pkai songkok aji tu aziman@cocoi, yg tngh2 tu..mr kumar@abglong... he's cool,macho,hensem..ext..hahaha..sebelah die tu..dick@parker...die ni klau bercerite..fuyoo..semangt giler!!!hahahahyg mcm pengantin tu..ayap@badut die ni adalh lelaki melayu terakhir..... hahahah..die pndai main piano..hu4..best..yg depan sekali tu is my KT yg AGK/BUDGET berjaye la..har4...tu akhbar@oban.. die giler!!!kwng4..sebelah kanan aku tu comot@zaini.. die tak btol!!!mcm bdk2!!!heheheh...than sebelah kiri aku tu..the MOST SEXIEST MEN IN THE SAMURA..thats bpunk!!!!!!aku rindu korang!!!!mmmuah...kecuali bpunk!!!kwang4....hahahahaha



elow kk....hahah..rindu nak gadoh dgn ko!!!aku suke gadoh dgn die...sebab biasenye die akn mnglh n aku akn menang!!!!die ni ruget!!!rangii!!tp die penah ngis sebab aku...ha4...nak tau kenape???tnye la die sndiri..aku tak nak cite!!!die ni sporting!!!thanks everything kk...miss u!!!hahahaha

BESTARI 3!!!07/08

d members:


  • punt-junk

  • shawn

  • codey

  • park-ann

  • musang

  • on-tot

  • keyba

  • park-ma

  • tea-mah

  • dwen

  • oren

  • berry

  • mocca

  • pardey

  • Q-punk



aku rindu giler ngan korang...rindu giler la..tahap dewa anjing pnye rindu!!!wawwawawa.....aku tak tau nak cakap pe...sdey sey...hahahahahaa..i miss u all so much!!!... woi korang aku mintak maap..andai selama perkenalan kite ni aku de wt slh secara sengaje atau tak...im so sory guys!!!halalkan mkn minum aku andi ade andai aku de amek mknn korang secare sedar atau separa sedar...har4....sdey la plak...kekekeke...aku sayunk korang!!!almaklumla..dah tido sebilik..mkn same2..rahsie ko,rahsie aku...masalh ko msalah aku...aku dah anggap korang cm adek2 aku sndiri...sebab aku tak de adek lelaki....mmmm..babai..thats all 4 now...nnti aku update lg!!!daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



No comments: