Saturday, June 12, 2010

diet ku hancur lagi...hahaha...

بسم الله الرحمن الرحيم

seperti yg aku duge...
kalau balik rumah mesti diet aku hancur...hahah...
tp xde lahancur sngt...
verat masih mantain ag...kui3....
lol...

minggu pertama balik...
aku dikejutkn dngn berite bahawa
kwn perempuan aku akn berkahwin...
omg..
awl gile ko kawen wei...
hahaha

xpe2...dh jodoh ko awl...
tahniah...kepd harizan..=p..


nilah geng2 bas sekolah dulu....tp de lagi yg xdpt dtg...=p...


2 or 3 ari lepas tu plak..
bufday adek aku yg ke 16thn..
so,my parent nak blnje kt pizza..
thn again..diet rosak..hahah...
pizza oh pizza...
mmg aku xdpt thn godaan pizza..
ngeee~~




seterusnya...
jmputan kawen lagi...
hahaha...

cikgu hani n mat salleh husband...lol..
nme die nathaniel...nme islam die,,arif b.abdullah..

well~~
agak meriah smbutn perkahwinan die..
tngok gaya die pon aku tak brp kisah pon...
die mmg mampu nak wt meriah cm tu...

bukn senang aku nak g jmputn
org melayu kawen dgn mat salleh...
hahaha...
asek dngr artis je kawen dgn mat salleh...
huhuhu...

cikgu hani ni kwn mak aku...
die mngajar satu sekolah...

pepe pon,,aku wish selamat pngntin baru
kepada harizan n cikgu hani...
semoge perkahwinan
kekal hingga akhir hayat anda~~
aminn...
>,<








No comments: