Friday, March 19, 2010

MeNgGeLaBah...!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

hahah...cuti dah semakin habis..
ari ni ari sabtu..
tayar bas aku akn berputar
dgn ligatnye pada jam 7 mlm ni...
baru ku sedar...dh nak balik...





berputar la laju mane ko mahu,,tp jgn smpi berasap cmni dh la...

tp,,
ape yang buat aku gelabah ialah..
asaimen tak siap lagi...
aduhhh...

even tak siap ag pon,,
aku still boleh rilex...hahah...
tp xde sape pon ckp aku "cool"
sebb aku rilex...hahah

syok sendiri(SS) ja..
so,,itu la aku...

mase sebelum balik cuti ari tu bukan main...
amboi..
semangat berkobar2...
kalah rumah terbakar..
hahaha

"kumarakkn api cinta di hahatiku"

menyanyi lagu koir jap...haha
......

tu je kot nak mumble...hahaha..
sekian~~

SS>>aku teringin sngt nak nek bas ni...hahah

3 comments:

Anonymous said...

mumble apa ni??
dop pahe

GigiWangi said...

ntak kau. gelabah lebeh. haha.. laa, assignment mmg tak kan sentuh wey kalau kat umah. kau try tnya mmbr2 kau. huhuhu. even budak2 U pun cam kita lah. ahaks.

kau nak naik bas london wey? Alaa, try naik bas express sani sudah. haha

afzainizam said...

Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu…
bus london double daker uhhhhhh sekarang banyak dah kat Malaysia.... ohhhhh jangan lupa buat assigmet ye