Thursday, November 26, 2009

mengimbau kembali..

pada satu mlm..aku dok berangan dlm bilik sorg2...
kononye aku jadi super hero la...ade kuase hebat mcm
CLARK KENT,GOKU
....dn mcm2 lagi
fuh..
hebat tu angan2 aku...hahahah...

tetiber...

aku nmpk sebijik cawan atas tempat buku dlm bilik aku...
ku belek belek cawan tuh...

oh!!!

ini anugerah tok aku...
sore paling merdu...kononye la..hahah
aku dpt hadiah ni mase jamuan
utk budak2 4 maju...huhuhu
rindu giler korang wei...

aku pon tak tau npe aku dpt awrd ni..

koz

ramai ag sore yg lagi sedap dr aku..
cth:
ubye(base+tanner pon leh kot)haha
luiz(base)
syaza/rea-dy(superano)
raffle(alto)

sebg balasn aku kene nyayi lagu utk depa..hahaha
lau korng ade pnglmn yg mnggamit persaan..
kongsi2 la ngan aku...hahah..
sekian..



hadiah sore merdu..hahaha




yg ni..plug pemenang..kire mcm trofi r...hahaha
pakai batang ais krim je weh...huhuhuh

4 comments:

aida said...

waaaahh!

rindu jugak ngan samura lately ni, adoyaii

ShAwN said...

wei...hadiah tuh aku xgune agi sey...bkak pon blom...huhhuhu..kenangan uh...

Anis said...

ahahhahah...
asal ade nama aku dow?
lawak2!!!

sape la punya idea batamg ice-cream tu kan?
n sape la yg bertungkus-lumus cari n buat bnd tu!!
hahahah

mug pulak sape la yg beli kan...

kenangan terindah!

ShAwN said...

cehhh..
ko nak kate sume bnde tu ko buat ker??
poooorah...
hahahah