Saturday, May 9, 2009

what a bz week!!(hepy!!)

hahaha..miggu ni mmg aku sibuk tapi aku sngt gembire...hahaha
ni kire ulasan migguan lah..hahaha
ari selase...kolon,keyba,bpunk and sakdon dtg pontian
dieorg dtg sje2 jek..pastu de smbutn bufday shikin...
kat kopitiam(again)
ari rabu plak..ayap,comot ngan comel dtg umah aku plak
mereka tidur rumah aku 1 mlm...yeah!!
siang tu,,kiteorg round2 kat tmn U g umah naderk..
mlm tu..mkn2 kat cafe pe tah..yang mknn die
mmg"sedap"hahaha
esoknye kami pergi ke tanjung piai dengan hisham...
semalm(ari sabtu)keluarga aku mengadakan sambutan HARI IBU
tapi tak semua yg dpt dtg...
de 2 family tak dpt hadir ats sebb2 tertentu...
mlm tuh mmg best sngt!!!

agenda salam menyalam


muah!!!


romantiknye atok ngan nenek aku nie...huhu


persembahan xrasmi oleh mkcik aku yg ke-3....hahaha
lagu bufday versi "minah rock"


anak2 dan menantu mnynyikn lagu selamat hari ibu...


muke gembira+terharu..sebab bnde ni suprise!!!


masuk cepat..majlis nak mule dh nie..


hisham ni hujung benua...hahaha


smpt posing smbil tunggu yuri...


BFF!!!


time kasih...


aksi manje comot..hahahah


menuggu piza di jusco tmn u...


aksi mengade mereke berdua..hahahah


fesyen terbaru oleh comot...hahaha


depan umah aku....


gambar yg plig aku suke!!huhuhu


seksi giler mamat nih!!!


aksi comel sakdon...hahahaha


cheers!!


kiba and colon...


sakdon n bpunk


ulun tuh dh mngapa???

1 comment:

amirahanun said...

wahh!!!!
seronoknyer...kehidupan muda mudi ank remaja....
wahaha...
dalam meniti waktu akhir ke alam dewasa...
hahaha